Słodkie Fajne, ale Dietetyczne

Kurs dla początkujących w insulinooporności
Kurs odbywa się ONLINE, jego realizacja jest zaplanowana na 4 tygodnie stopniowej pracy z otrzymanymi materiałami.

​​​​​​​Dodatkowo w tym czasie, będą przeprowadzone live'y i webinar.
Kurs ma za zadanie pokazać Ci, że zmiana sposobu odżywiania przy insulinooporności to po prostu zmiana odżywiania na zdrowsze.
Jednak przede wszystkim powinna się zmienić Twoja relacja z jedzeniem.
Twoje podejście do zdrowego odżywiania ​​​​​​​i szeroko pojętego stylu życia.
​​​​​​​Chcę, aby ten kurs pokazał Ci, jak ważne jest ustalenie własnych, możliwych do zrealizowania w danym czasie celów.
​​​​​​​Najpierw warto, abyś zmieniła swoje myślenie i sposób działania, bo tylko wtedy Twoje jedzenie się zmieni, a Ty będziesz dobrze się z tą zmianą czuła.

Sprzedaż pierwszej edycji Kursu została zakończona

 Kolejna edycja (II) – w styczniu

Jeśli jesteś zainteresowana Kursem,

zapisz się na listę, a na pewno dam Ci znać jak znów ruszy jego sprzedaż

Co daje Ci ten Kurs?

Nową drogę zmian

​​​​​​​Jeśli w pełni wykorzystasz kurs – przesłuchasz wszystkie materiały, wykonasz karty pracy, dasz sobie czas na zmiany
i wdrażanie nowej wiedzy, to zdobędziesz trwałą wiedzę na temat tego, jak wdrażać na co dzień w swoje życie zdrowsze zmiany, jak konsekwentnie je utrzymywać i pielęgnować, aby przerodziły się ​​​​​​​ zdrowsze nawyki na stałe.

Możliwość uczenia się w dowolnym miejscu

​​​​​​​To ty decydujesz, kiedy przerobisz kolejne lekcje ​​​​​​​i gdzie będziesz się uczyć. Wystarczy abyś miała ze sobą laptop, telefon lub tablet i dostęp do Internetu.

Live’y i webinar

​​​​​​​Możliwość zadawania mi indywidualnych pytań oraz poruszania tematów, które Cię interesują podczas naszych 3 spotkań na żywo.

Dietę bez diety

Jeśli dotychczasowe stosowane przez Ciebie diety nie działały, daj sobie szansę na wdrożenie nowych zmian, które z czasem staną się Twoimi nowymi nawykami.


Korzystanie z materiałów w najwygodniejszy dla Ciebie sposób

Otrzymujesz dostęp do notatek z lekcji w formacie tekstowym (PDF – do wydruku)
​​​​​​​i nagranych filmów (VIDEO) oraz kart pracy – do wydruku.

Karty pracy

Twój „codziennik” (miejsce śledzenia Twoich zmian w Twojej relacji
​​​​​​​z jedzeniem).

Twój plan na Twoje zmiany (do spisywania Twojej strategii, a nie odgórnych oczekiwań).
​​​​​​​
Twoje zmiany według Twoich możliwości (ustalanie i określanie Twoich nowych zmian, które z czasem staną się Twoimi nawykami, ale według Twoich potrzeb,
a nie nakazów przekazywanych przez inne osoby).

Certyfikat ukończenia

​​​​​​​To karta, która będzie Ci przypominać jak wielką pracę włożyłaś w poprawę jakości swojego zdrowia, ale również forma motywacji do utrzymania wprowadzonych zmian przez dalszy czas.

Jakie zagadnienia są poruszane w Kursie?

  1. Co to jest insulinooporność (IO)?
  2. Na czym polega zmiana diety przy IO?
  3. Co to jest dieta z niskim IG i ŁG?
  4. Jak zacząć wprowadzać własne zmiany po rozpoznaniu IO?
  5. Jakie produkty warto wymienić w swojej kuchni i dlaczego?
  6. Co warto zmienić w swoich posiłkach i dlaczego?
  7. Małe zmiany, które mają duże znaczenie.
  8. Aktywność fizyczna – jak zacząć ją wdrażać?
  9. Jak pomóc sobie na co dzień?
  10. Co, jeśli nie uda mi się idealnie stosować zasad?
  11. Co, jeśli się rozchoruję, przeziębię, złapię „jelitówkę”?
  12. Co mam jeść podczas świąt lub jak jestem na imprezie, u znajomych czy na grillu?
  13. Jak nie tracić kalorii “na głupoty”.
  14. Jak zwiększyć/ zmniejszyć ilość jedzenia, nie zmieniając jego kaloryczności?
  15. Jak czytać etykiety, żeby szybko wybierać odpowiednie produkty w sklepie?
Ucz się tak jak Tobie najwygodniej

Wszystkie tematy są zrealizowane na trzy sposoby:

  • nagranie wideo (średnio 10-20 minut)
  • notatka do lekcji (możliwość pobrania pliku PDF)
  • karty pracy ze wskazówkami lub zadaniami

Kolejna edycja Kursu ruszy w styczniu

Z czego składa się kurs?

Kupując kurs,oprócz stałego dostępu do niego, otrzymasz również:

  • 10 % rabatu na zakupy w sklepie podczas 4 pierwszych tygodni trwania kursu
  • Live powitalny – rozpoczynający kurs (omówienie najważniejszych tematów przy IO) + jego zapis na 1 miesiąc
  • Webinar  – z tematyki obliczania kaloryczności i ustalania własnego deficytu + jego zapis na 1 miesiąc
  • Live podsumowujący kurs – na koniec 4 tygodni + jego zapis na 1 miesiąc
  • Regularny newsletter – 6 motywujących  wiadomości, które będą mobilizować Cię do realizacji kolejnych lekcji
Jeszcze się zastanawiasz?

Najważniejsze powody dla których warto kupić Kurs

Stały dostęp

Dostęp do kursu otrzymujesz na zawsze (dopóki będzie istnieć Słodkie Fajne ale Dietetyczne). Dzięki temu masz możliwość w dowolnym momencie wrócić do przerobionych wszystkich lekcji, odświeżyć konkretny temat, powtórzyć zdobytą widzę oraz zyskać dodatkowo motywację, jeśli pojawi się spadek formy.

Praktyczna wiedza na co dzień

​​​​​Po zrealizowaniu wszystkich dostępnych lekcji w kursie, temat insulinooporności nie będzie dla Ciebie już tak odległy i nieprzystępny. Poznasz podstawy zalecanej przy IO diety, zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat tego, jak radzić sobie na co dzień z IO. Dzięki otrzymanym materiałom będzie Ci dużo łatwiej wdrożyć zmiany w swoje dotychczasowe posiłki, uporządkujesz swoje relacje z jedzeniem i spojrzysz na dietę ​​​​​​​​​​​z uśmiechem.

Nowa forma

​​​​​​​Po tym kursie zrozumiesz, dlaczego krótkotrwałe diety się nie sprawdzają. Nauczysz się odróżniać diety od zmiany nawyków. Poznasz wskazówki ​​​​​​​​​​​​​​i zdrowszy sposób odżywiania, który nie będzie wymagał od Ciebie dużych poświęceń. Kurs nie będzie wprowadzał rewolucji w Twoje życie na kilka dni, ale stopniowo i trwale zmieni Twój sposób odżywiania. Zobaczysz, jak można zmienić swoje dotychczasowe posiłki, ale robiąc to na własnych – twoich zasadach, ​​​​​​​a nie odgórnie narzuconych nakazach.

Przez 4 tygodnie trwania kursu nauczysz się w jaki sposób:

  • wdrażać zmiany potrzebne przy IO, aby były adekwatne do Twoich możliwości
  • dopasować nowe zalecenia i wskazówki żywieniowe przy IO do Twojego obecnego stylu życia
  • należy wyznaczać sobie cel, aby był możliwy do realizacji
  • wdrażać w codzienne życie zasadę 80/20, aby nie stracić osiągniętych efektów i nie wpaść w pułapkę ciągłego odchudzania
  • dopasować własną zmianę nawyków żywieniowych do domowników – ich potrzeb ​​​​​​​i upodobań
  • wybrać aktywność fizyczną na miarę swoich możliwości i jak sprawić, aby ją polubić
  • przygotować Twój organizm, aby był gotowy do zaakceptowania wprowadzanych przez Ciebie zmian
  • czytać etykiety produktów spożywczych ​​​​​i jak wybierać te odpowiednie dla Ciebie​​​​​​​
  • wprowadzać zdrowsze zmiany, aby nie zniechęcić się zbyt szybko i nie stracić motywacji do działań
  • zacząć zmiany w kierunku poprawy swojego zdrowia, a nie skupiać się tylko na krótkotrwałym efekcie wizualnym
  • zakończyć stosowanie/bycie na kolejnej diecie, a zacząć dbanie o własne zdrowie ​​​​​​​i samopoczucie
  • poprawić swoje relacje z jedzeniem tak, aby jeść bez wyrzutów sumienia i nie karać się, ani nie nagradzać jedzeniem
  • pomagać sobie na co dzień, stosując odpowiednie metody żywieniowe dopasowane do Twoich potrzeb
  • nie zniechęcić się do dalszych działań pomimo wielu potknięć, które pojawią się w czasie procesu zmian

Czego nie znajdziesz w tym kursie?

  • gotowych rozpisek diet, które będą Ci nakazywały jeść konkretne posiłki
    w konkretnym czasie (bo to od Ciebie zależy, na co w danej chwili będziesz miała ochotę i kiedy będziesz miała możliwość zjedzenia posiłku)
  • listy produktów i dań zakazanych przy IO (bo takie nie istnieją, wszystko zależy od tego co, kiedy ​​​​​​​i z czym zjesz)
  • zakazów i nakazów, które trzeba spełnić aby osiągnąć efekt diety (bo wcale nie trzeba się ograniczać i stwarzać sobie zbędnych granic)
  • konkretnych, odgórnych wskazań jak masz żyć i co masz jeść
  • gwarancji, że od razu osiągniesz z nim sukces (bo zmiana to stała praca na co dzień, to proces zmian, nauka wyborów ​​​​​​​i wyciąganie wniosków – każdego dnia)

Czy ten Kurs jest dla Ciebie?

JEST dla Ciebie, jeśli

  • chcesz poznać zasady odżywiania ​​​​​​​w insulinooporności
  • jesteś przytłoczona nadmiarem wykluczających się wzajemnie informacji na temat diety przy IO
  • masz już wiedzę na temat właściwego odżywiania przy insulinooporności, ale nie potrafisz przenieść tych informacji do swojego codziennego życia
  • czujesz się zagubiona i nie wiesz, jakie produkty możesz jeść, a jakich powinnaś unikać
  • chcesz zdobyć wiedzę i wdrożyć ją na co dzień do swojego życia
  • stosowałaś już wiele diet, ale każda próba kończyła się niepowodzeniem ​​​​​​​w dłuższej perspektywie
  • swoje relacje z jedzeniem określasz jako „to skomplikowane”
  • do jedzenia podchodzisz bardzo emocjonalnie: jedzenie potrafi wywołać
    ​​​​​​​u Ciebie wyrzuty sumienia, a innym razem jesz bez opamiętania
  • nie chcesz czuć presji „bycia na diecie”
  • nie lubisz czuć się ograniczona posiłkami
    ​​​​​​​i nie chcesz, aby dieta rządziła Twoim życiem
  • chcesz zdrowo schudnąć, ale nie chcesz rezygnować z ulubionych dań
  • nie wiesz, jak pogodzić dietę przy IO
    ​​​​​​​z gotowaniem dla całej rodziny
  • chcesz jeść zdrowo, a przy tym czuć swobodę w wyborze posiłków
  • masz dosyć ciągłego myślenia o jedzeniu
    ​​​​​​​i frustracji, które się z tym łączą
  • nie chcesz stosować ograniczeń, monotonnych diet i posiłków, które Ci nie smakują
  • boisz się, że kolejna dieta skończy się kolejną porażką i powtórnym efektem jojo

NIE JEST dla Ciebie, jeśli:​​​​​​​

  • szukasz szybkich zmian, niewymagających zaangażowania od Ciebie
  • liczysz na „gotowca”, który spektakularnie odmieni Twoją sylwetkę ​​​​​​​i poprawi zdrowie w kilka tygodni
  • uważasz, że masz podstawową wiedzę ​​​​​​​w temacie insulinooporności i umiesz wdrażać ją na co dzień w swoje życie
  • nie zechcesz poświęcić czasu na przerobienie całego kursu, na obejrzenie wideo i zrealizowanie zadań
  • nie chcesz wprowadzać zmian w swój dotychczasowy sposób odżywiania
  • oczekujesz, że sam fakt wykupienia kursu sprawi, że już zauważysz zmiany ​​​​​​​u siebie
  • nie chcesz zaangażować się w naukę
  • szkoda Ci czasu na analizę zawartych w kursie wiadomości
  • nie zgadzasz się z moimi poglądami żywieniowymi

Sprzedaż pierwszej edycji Kursu została zakończona

 Kolejna edycja (II) – w styczniu

Jeśli jesteś zainteresowana Kursem,

zapisz się na listę, a na pewno dam Ci znać jak znów ruszy jego sprzedaż

O mnie Słodkie Fajne, ale Dietetyczne

Nazywam się Dorota Świdnik.
Z wykształcenia i zamiłowania jestem dietetykiem. ​​​Od 9 lat pracuję, udzielając indywidualnych porad pacjentom.
​​​​​​​
Nie lubię słowa „dieta” – bo źle mi się ono kojarzy. Słysząc je, od razu czuję piętno zakazu jedzenia ulubionych dań i same wyrzeczenia. Dlatego zarówno na moim blogu, jak i Fb czy Instagramie, staram się pokazywać jak w smaczny, przyjemny sposób można zacząć lepiej ​​​​​​​i zdrowiej się odżywiać, a przy tym jeszcze chudnąć.
Jestem dietetykiem, który działa bez skrajności, zakazów i restrykcji, ale opieram swoją wiedzę na nauce i stale inwestuję w nowe szkolenia i własny rozwój naukowy. Specjalizuję się przede wszystkim ​​​​ w pomocy kobietom z insulinoopornością, PCOS, nadwagą, otyłością i problemami z tarczycą.

Kurs dla początkujących z insulinoopornością stworzyłam specjalnie z myślą o “moich insulinkach”, które dopiero startują w tym temacie. Chciałam, aby dziewczyny, które dowiadują się o insulinooporności, miały sprawdzone ​​​​​​​i zebrane w jednym miejscu informacje potrzebne, aby zrozumieć i dopasować do swoich potrzeb
​​​​​​​i możliwości dietę z niskim IG. ​​